100. angolórák alsó tagozaton

Alsó tagozaton hetente öt angolóránk van, így elérkeztünk a 100. órához a második, harmadik és negyedik évfolyamokon. A 100. óra alkalmából fordított napot szerveztünk.

Alsó tagozaton hetente öt angolóránk van, így elérkeztünk a 100. órához a második, harmadik és negyedik évfolyamokon. A 100. óra alkalmából fordított napot szerveztünk. A gyerekek tartották az órákat. Előre kihirdettem, hogy lehet párban vagy önállóan készülni. Sokan jelezték, hogy szeretnének órát tartani. A terveket megnéztem, beosztottuk a 45 percet, ki mennyi ideig foglalkoztatja a tanulókat. Nagyon ötletes, tartalmas feladatokkal rukkoltak elő a kis diákjaink. Voltak, akik nemcsak kinyomtatták, de le is laminálták a kártyákat, amiket használtak az órán. Szerencsére a szülők is szívesen segítettek a tervek megvalósításában! Volt, aki az éppen aktuális memoriter tanulásához készített egy szuper feladatot, a nagyobbak közül voltak, akik a különféle tanulást segítő applikációkkal alkottak gyakorló anyagokat (Learning Apps, Quizlet stb.). Büszke vagyok rájuk!

Hiszek az élethosszig tartó tanulásban, elengedhetetlen, hogy fejlődni tudjunk. Én személy szerint már többször is megtapasztaltam, a gyerektől is tudunk tanulni!

Köszönöm a „kistanároknak”, hogy színesítették az angolórákat!

  • Vojcskóné Görgei Edit