Óvodai nevelésünk eredményességéhez, a minőségi munkavégzéshez hozzájárulnak az óvodapedagógusok és az óvoda működését segítő nem pedagógus alkalmazottak összehangolt munkája. Az óvoda arculatában meghatározónak tartjuk dolgozóink felkészültségét, emberi értékeit. Osztott vagy osztatlan csoportjainkban két óvodapedagógus és egy dajka látja el a gondozási, nevelési, fejlesztési feladatokat. Három csoportonként egy pedagógiai asszisztens, valamint az óvodapedagógusok fejlesztő, felzárkóztató munkáját fejlesztőpedagógus és logopédus segíti.

Óvodánk működését akkor tekintjük eredményesnek, ha

  • a gyermekek számára az óvoda pozitív élmény az örömforrás színtere.
  • óvodás gyermekeink ellátásában magas színvonalú óvodai nevelést valósítunk meg.
  • intézményünk sokszínű arculattal elégíti ki a szülők óvodáztatási igényeit, a fenntartói elvárásokat.
  • megvalósulnak célkitűzéseink.
  • megteremtjük az intézmény saját hagyományait, az innovációt, a szakmai kiteljesedést.
  • a hátrányos és halmozottan hátrányos gyermekek 3 éves kortól rendszeresen óvodába járnak.